Informació i assessorament

1. Consultes

  • Informació, orientació i assessorament sobre les consultes que tinguin les persones consumidores sobre els seus drets i deures en matèria de consum.

Podeu fer-nos arribar els vostres dubtes o aclariments:

• A través del formulari telemàtic de l’Agència Catalana del Consum
•  93 860 07 00 o 93 860 07 01
•  consum@vallesoriental.cat
•  c/ Miquel Ricomà, 46. 08401 Granollers

2. Les empreses, establiments comercials que necessiteu fulls de reclamacions, podeu demanar-ho a l’OCIC fent-nos arribar les dades de contacte i el número d’exemplars que necessiteu a l'Oficina comarcal, per correu electrònic a consum@vallesoriental.cat.

 

Temes destacats:

Clàusules abusives

Comparador ofertes energia

Pobresa energètica

La factura elèctrica

Telefonia i internet

Protecció de dades

Assegurances

Compres a distància

Garanties dels productes

Vehicles

Transport aeri

 

Darrera actualització: 12.01.2022 | 16:09
Darrera actualització: 12.01.2022 | 16:09