Usuaris

Què oferim a les persones

Si esteu en situació d'atur o busqueu millorar a la feina, podeu participar en el programa TTT. Us servirà per tenir una diagnosi del vostre nivell de maduresa digital, a més d'orientació i accés a formació en competències digitals.

Poden ser beneficiàries del programa TTT les persones que es trobin en les següents situacions:

• Aturades en recerca activa de feina.
  • Ocupades que volen canviar d’ocupació i/o millorar la seva ocupabilitat.
  • Ocupades en llocs de treball que estan en procés de desaparició i/o transformació, o bé en àmbits d’activitat econòmica altament afectats per la Covid-19.

Què ofereix el programa TTT a les persones participants?

• Diagnosi de l’ocupabilitat i del nivell digital.
  • Orientació i acompanyament per millorar l’ocupabilitat.
  • Formació professionalitzadora i adquisició de noves competències digitals d’acord amb les necessitats empresarials.
  • Participació en entorns personals d’aprenentatge que fomentin la capacitat d’aprendre a aprendre i l’ús d’eines digitals.

Amb qui podeu contactar per participar en el programa TTT?

Les persones interessades podeu contactar amb algun dels Serveis Locals d’Ocupació  participants.

Acompanyament personalitzat en la cerca de feina:

• Acompanyament i orientació en l’adquisició de competències per la millora de l’ocupabilitat.
  • Formació competències digitals vinculada a ocupacions de la cadena de valor de l’alimentació.

Nota important: mentre duri la situació de COVID-19 les entrevistes d'alta i les tutories de seguiment seran principalment telefòniques i/o virtuals.

Ofertes de feina:

- Alta a la borsa de treball XALOC.

Requisits:

- Estar en edat laboral

- Estar inscrit/a a algun dels Serveis Locals d’Ocupació participants al projecte

- Tenir el graduat escolar o equivalent.

Darrera actualització: 16.02.2022 | 18:13